מגפת הקורונה הובילה לשינויים דרמטיים בכל תחום בחיים, כולל עולם האירועים. אם עד לפני פרוץ המגפה כלל האירועים התרחשו באולמות או באוויר הפתוח, כיום יותר ויותר אירועים נערכים במתכונת ביתית. אם גם אתן הוזמנתן לאירוע בבית ואתן רוצות להגיע בסטייל, החלטנו להציג את כל הלוקים שיאפשרו לכן להתלבש במינימום מאמץ אך במקסימום תוצאה לקראת האירוע. מוכנות? בואו נצא לדרך!

שמלה שחורה ונעלי מוקסין לאישה

לכל אישה יש בארון שמלה שחורה, ולא בכדי. מדובר בפריט שהוא גם פונקציונאלי אך גם בעל קלאסיות על זמנית. אחת האופציות הכי חמות בעולם האופנה שישתלב בצורה מושלמת עם השמלה הן נעלי מוקסין לאישה שאותן ניתן להזמין בשלל צבעים ואפילו טקסטורה מיוחדת, כל זאת מתוך מטרה להקפיץ את הלוק ולהפוך אותו לבלתי נשכח. למרות שמדובר באירוע ביתי, רצוי ללכת גם על אקססוריז כמו למשל שרשרת פנינים או עגילים בולטים שיסגרו לכן את הלוק ויהפכו אותו לטרנדי אך גם קלאסי.

מכנס לבן מחויט, חולצה מכופתרת ונעל בובה

בשביל להתלבש בסטייל לקראת אירוע ביתי, אפשר ואף רצוי לשלב את הלוק הבא – מכנס בצבע לבן מחויט שיושב בצורה מדויקת על הגוף, חולצה מכופתרת בצבע ניאון  לצד נעל בובה. נעל בובה הפכה בשנים האחרונות לאחד מהטרנדים החמים של עולם האופנה, הן בשל הנוחות המנצחת אבל גם בשל שלל עיצובים שיהפכו את הלוק שלכן ללוק גורף מחמאות. ביחד עם תיק קלאץ בצבע שחור, תוכלו להגיע לאירוע כאשר אתן נראות מעולה ואפילו חסרות מאמץ.

 

 

שמלת מקסי מנומרת, סנדל שחור

שמלת מקסי היא שמלה שמחמיאה לכל גזרה ולכל אישה. שילוב של השמלה הזו עם הפרינט הלוהט של הרגע שהוא כמובן הפרינט המנומר לצד סנדל פתוח בצבע שחור יאפשר לכן להגיע לאירוע בלוק לא מתאמץ אך גם שיקי למדי, בייחוד אם מוסיפים גם חגורה דקה בצבע שחור וכן צמיד זהב, אפשר בהחלט לומר כי מדובר במראה מחמיא בעבור כל אישה שרוצה להיראות במיטבה במסגרת של אירוע ביתי.

חליפת שני חלקים, נעל מוקיסן לאישה

חליפת שני חלקים עשויה מבד פשתן מאפשרת לכן להגיע לאירוע כאשר אתן נראות מעולה, הן בשל המראה המכובד אך גם האלגנטי של החליפה אותה ניתן לרכוש במגוון רחב של צבעים והן בשל השילוב של נעל מוקסין לאישה בצבע שחור קלאסי. בשביל לשדרג את הלוק, אפשר בהחלט להוסיף גם סרט לשיער עם אבנים ובכך להוביל ליצירה של לוק נסיכותי שנראה כאילו נלקח מאירופה, רק כאן בישראל.

אוברול ג'ינס, נעל סניקרס

לוק קליל שמתאים מאוד לאירוע צהריים בבית הוא אוברול ג'ינס לצד נעל סניקרס. כיום ניתן לבצע רכישה של אוברול גם דרך חנויות יד שנייה, ובכך  להוביל ליצירה של לוק מחמיא מאוד אך גם קליל בעבור מסיבת צהריים בבית של חברים או בני משפחה.

לסיכום

יצירה של לוק מוצלח לקראת אירוע ביתי עשויה להיות מאתגרת למדי, וזאת בשל הרצון להגיע מצד אחד בלוק קליל ולא מתאמץ אך מצד שני גם כזה שמספק את הרושם הנכון. באמצעות ההצעות שלנו, תוכלו להגיע לאירוע כאשר אתן נראות במיטבכן, במינימום מאמץ ועם שימת דגש על בחירה מדויקת של פריטים שיכולים ללוות אתכן גם שנים ארוכות. אם אתן עדיין מתלבטות, אפשר בהחלט להיעזר ברשתות החברתיות לטובת קבלת השראה ללוקים עם פריטים שכבר יש לכן בארון לצד רכישות מעולות שישדרגו את הארון ובכך יובילו ליצירה של לוקים מחמיאים, לכל אירוע ביתי.