מוכרים מוצרי גמר לבית, כגון קרמיקה, ריצוף ומוצרי סניטציה? כיצד אתם מנהלים פעילות זו? האם המענה שיש לכם לאתגרי הניהול מספק מבחינתכם? אולי הוא מורכב מדי? תפנית הוא פתרון כולל ומיוחד במינו, בדיוק לחברות מסוגכם. במה מדובר? הנה הסבר קצר.
ERP מותאם עבורכם
תפנית היא מערכת ניהול משאבים ארגוני או ERP. עד כאן, וודאי לא חידשנו לכם ואתם אולי שואלים את עצמכם מה מיוחד בכך? התשובה היא שתפנית ייחודית בהיותה מותאמת מראש למגזרים ספציפיים. בין השאר, היא מציעה פתרון מקיף לאתגרי הניהול של חברות בתחום מוצרי הגמר לבית. באמצעות המערכת הזאת, ניתן לנהל גם פעילויות שייחודיות לענף זה וגם פעילויות גנריות של עסקים באשר הם. כך מתקבל פתרון שלם לכל צרכי הניהול שלכם. תפנית מפותחת על ידי חברת הטכנולוגיה הבולטת מטריקס. החברה מכניסה בה שיפורים ועדכונים שונים, מזה יותר משני עשורים!
במיוחד עבורכם
אלה כמה דוגמאות שימחישו על קצה המזלג את הפעילויות המיוחדות לענף שלכם, שתפנית מסייעת לנהל: ניהול אולם תצוגה, ניהול מכירה לפרויקטים, תיאומי אספקות, אספקת בית לקוח וכן ניהול סדרות / איתורים. מדובר על מודולים מותאמים מראש לתחומים אלה, באופן שחוסך מכם את הצורך להשקיע זמן וכסף בהתאמה מסוג זה. כמובן, התאמות מוכנות מראש אלה, הן כבר ברמה גבוהה למדי, אשר נותנת ביטוי לניסיון הרב של מטריקס בתחום זה.
משלימים את התמונה
כמובן, מודולים אלה לא עובדים במנותק מהשאר. הם מסוגלים לעבוד באינטגרציה האחד עם השני וגם עם המודולים הגנריים הבאים שכלולים במערכת:
- ניהול קשרי לקוחות (CRM) – מודול זה יכול לכלול בין השאר מידע על פרטי קשר ומאפייני פעילות, אשר מקורו במודולים אחרים של המערכת. אפילו מערכות אחרות בעסק. כמו כן, תפנית מסייעת לנהל אירועים ומשימות לגבי לקוחות, כולל ניהול קמפיינים, סקרים, שאלונים ומשובים.
- ניהול מכירות – תפנית מסייעת לנהל תהליכי מכירה. היא מטפלת בלידים שמגיעים ממקורות שונים, רישום פרטיהם ומעקב אחר הטיפול בהם. היא גם מאפשרת לנהל במסודר את אנשי המכירות, מתן הצעות מחיר ואישורן ("חיתום”).
- ניהול שירות – ניהול שירות הלקוחות, כולל ניהול טכנאים ואנשי שטח, דיווח מהשטח באמצעות אפליקציה, טיפול בכל שלבי המענה לקריאות שרות וכן ניהול הסכמי שרות. מודול זה עובד באינטגרציה למערך הפיננסי וגם למערך הלוגיסטי, לשם תמיכה בניפוקים ותהליכי רכש.
- ניהול פיננסי – ניהול הפעילות הכספית במגוון היבטיה, ברמה רב חברתית, רב שנתית ורב מטבעית. הכול תוך תאימות לחוקים, תקנות וכללי חשבונאות מקובלים. זאת, כולל ניהול ספר ראשי, ספקים ותשלומים, לקוחות וגבייה, התאמות בנקים, התאמות כרטיסי אשראי, דו"חות כספיים, ניהול תקציב ובקרה תקציבית ועוד.
- ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה – מודול זה, מספק פתרון לניהול פעילויות לוגיסטיות שוטפות. זאת, כולל ניהול ובקרת מלאי, רכש, יבוא, ניהול קטלוגים ועצי מוצר, רכש תקציבי, שיווק ומכירה, יצוא, הפצה ושירות. ישנה גם יכולת קריאת ברקוד, יכולת לשילוב מסופונים ומסופי RF ויכולת לפעול עם המערכת דרך התקני מחשוב ניידים שונים.
- ארכיון דיגיטלי – יכולת ניהול של ארכיון דיגיטלי, בו מאחסנים מסמכים שונים, תוך קישור המסמכים לישויות שונות במערכת. למשל קישור ללקוחות, הזמנות או קבלנים. באחסון המסמכים, ניתן לסרוק באיכות גבוהה ובמהירות, גם אם מדובר בכמויות מסמכים גדולות.
לסיכום
חברות העוסקות במכירת מוצרי גמר לבית יכולות וכדאי להן להקל על עצמן ולהבטיח תפקוד אופטימאלי מבחינה עסקית. כיצד? בעזרת תפנית!