הטלפון הוא כבר לא מה שהיה פעם וזה הוא שינוי לטובה, מבחינות רבות. בפני עסקים, עומדות כיום אפשרויות רבות מתמיד בנושא זה, אשר חלקם כלל לא מודעים להן. האם משרדי עיצוב פנים זקוקים לשרות של טלפון עסקי? ומה זה אומר מבחינתם בפועל?

הסיבות לחשיבות

עצרו וחשבו לרגע, על המידה שבה אתם תלויים בטלפון וביעילותו. מכשיר צנוע זה, נמצא למעשה במרכז העניינים, בכל הנוגע לניהול המשרד ולפעילות השוטפת מול עובדים וגם גורמי חוץ שונים. יש לבצע שיחות טלפון מול לקוחות, ספקים, מגוון של אנשי מקצוע אשר נדרשים מדי פעם (אינסטלטורים, קבלני גבס, אנשי מזגנים וכו'), עם אנשי משלוחים ועוד – הרשימה ארוכה. בעזרת שירות משתלם של טלפון לעסקים, ניתן לשכלל אינטראקציה חשובה זו, במגוון רחב של דרכים יעילות. למשל, המערכות שמציעה חברת Voicenter, אשר מתמחה בפתרונות תקשורת למגזר העסקי, שהם מבוססי ענן. טלפונים סלולאריים הם סוג מיוחד של טלפון, שפותח אפשרויות חדשות. עצם העובדה שהם נמצאים איתכם בכל מקום, משמעותית ביותר. כל זאת ועוד, מקבל ביטוי בפתרון הטלפוניה שעליו אנו מדברים כאן.

שלוחות סלולאריות – במה מדובר?

לשלב ולהרחיב

שלוחה סלולארית הוא שרות טלפוניה, אשר הופך כל טלפון סלולארי מתקדם ("סמארטפון") לחלק אינטגראלי ממערך הטלפוניה שלכם כעסק. הנקודה החשובה ביותר, היא שאינטגרציה זו מאפשר לטלפונים הניידים לבצע הרבה יותר, מאשר שיחות רגילות בלבד או שיחות בקו רגיל.

אינטגרציה למערכות המחשוב האחרות

למעשה, עבור עבודה מול מחשב שולחני, ניתן לחבר את השלוחה הסלולארית על פי הצורך, למערכות מחשוב מרכזיות חשובות אחרות שיש לכם. למשל, כדוגמאות אופייניות, מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM – Customer Relationship Management) או מערכת ניהול משאבים ארגונית (ERP – Enterprise Resource Management).

לא דורש הוספת תשתית אינטרנט

חיבור זה למערכת הטלפוניה העסקית שלכם, לא ידרוש תשתית אינטרנט וספק.

ניטור ובקרה – השרות יאפשר לכם לבצע ניטור של השלוחה הסלולארית, כולל בזמן אמת ולהפיק מכך נתונים ודו"חות ככל שיידרש.

טלפון לעסקים: האם משרדי עיצוב פנים צריכים אותו?

SMS

שירות של הודעות SMS בישראל. ה-SMS הוא אולי צורת תקשורת מוגבלת מעט, אך היא עדיין נפוצה מאוד ושימושית למדי עבור עסקים.

שירותי מספור

שירותי מספור סלולאריים, עם הצגת המספר כמספר מזוהה עבור שיחות יוצאות, מתוך שלוחה סלולארית או מתוך שלוחה נייחת.

Interactive Voice Response

בשלוחה סלולארית ניתן ליישם גם את היכולת החשובה והשימושית מאוד, של ניתוב שיחות דינאמי או IVR. אופן פעולת הנתב ניתנת להתאמה אישית מתקדמת. למשל, הפניית המתקשרים לטלפון אחר, על פי השעות שבהן מתקשרים לשלוחה.

הקלטה

יכולת הקלטה קלה ונוחה, של שיחות בשלוחה הסלולארית. ההקלטות יאוחסנו במערכת הטלפוניה המרכזית שלכם. הקלטה היא אפשרות חשובה ביותר כיום, עבור מגוון סיבות. לא מדובר רק על הסיבה המשפטית המובנת, של יכולת להוכיח מה נאמר, אלא גם על היבטי תיעוד שיחות עבורכם, ניתוח הפעילות ועוד.

טלפון סלולארי שולחני – אפשרות נוספת מבוססת SIM שניתן להשיג, אשר מהווה אופציה מצוינת עבור משרדים או סניפים מרובים.

לסיכום

מומלץ למשרדי עיצוב פנים לשקול ייעול משמעותי של פעילותם, בעזרת שירותי טלפוניה מתקדמת. באופן מיוחד, מומלץ לשקול את השימוש בשלוחות סלולאריות.