עולם התעסוקה חווה בשנים האחרונות שינויים דרמטיים המגיעים לידי ביטוי בדרישה הולכת וגוברת מצד עובדים ועובדות אבל גם מנהלים להפוך את יום העבודה לגמיש, וזאת באמצעות עבודה היברדית. למעשה, אם עד לפני מספר שנים ספורות היכולת לעבוד מהבית ולנהל מערכות מתקדמות ללא צורך בנוכחות פיזית הייתה נראית כמו פנטזיה, כיום בזכות חברות מובילות שהצליחו לפתח מערכות מתקדמות אפשר לנהל את העסק גם מהבית, ובכך ליצור מערך המאפשר ליצור איזון בין בית לעבודה אבל גם לקצר זמנים ואף ליצור שליטה מלאה על תהליכים שונים בעסק. מהי מערכת CRM וכיצד היא מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם כמנהלים לייעל את הזמן שלכם? להלן הפרטים.

מערכת CRM – כל מה שצריך לדעת

בחסות מגפת הקורונה נרשמת עלייה עקבית במספר המנהלים כמו גם העובדים אשר עובדים במתכונת של עבודה היברידית המשלבת בין עבודה מהמשרד לבין עבודה מהבית. כמנהלים שרוצים וצריכים להישאר בשליטה על תהליכים שונים המתרחשים במסגרת של ניהול העסק, אין ספק כי מערכת CRM אותה הצליחה לפתח חברת iCount מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם להתקדם אל עבר הדור הבא של עולם הניהול. מדוע? ובכן, מערכת זו היא פתרון שמגיש את הכל במקום אחד ומאפשר לכם כמנהלים לשלב בין מערך ניהול הלקוחות לבין מערך הנהלת החשבונות, כאשר כל המידע מתועד.

מערכת זו מהווה דרך מעולה ליצור אינטגרציה הכוללת בין היתר חיבור למרכזיה טלפונית, ניהול משימות, יומן, הנפקה של דוחות פיננסית ועוד. היתרון של המערכת הזו נובע בשל היכולת להימנע מהוצאה כספית כבדה בעבור תכנות של מערכת פנימית כזו לצד חיסכון עצום בזמן ומאמץ. בנוסף, ניתן לבצע התאמות אישיות של CRM לצרכים שלכם, ובהתאם לכך לקדם תהליכים מתקדמים שיוצרים יכולת ממשית לשלב בין עבודה מהבית לבין עבודה מהמשרד.

 

 

קפיצת מדרגה בעולם העבודה ההיברידי

המעבר לעבודה מהבית אט אט הופך לחלק בלתי נפרד משוק התעסוקה במאה ה-21. בעבור בעלי עסקים, אפשר וצריך לנצל את הפיתוח המתקדם של פלטפורמות דיגיטליות לטובת קידום תהליכים שחוסכים לכם זמן ומאמץ, כמו למשל הטמעה של שירותי משרד המבוססים על ניהול יומן כמו גם קשרי לקוחות. הייחודיות של מערכת CRM מבית חברת iCount נובע הן בשל היכולת לתעד את כל המידע תחת קורת גג אחת, אבל גם כתוצאה מניהול תהליכים פנים וחוץ ארגוניים, הן בהיבט של ניהול הלקוחות אבל גם תהליך של גבייה, בקרה ושליטה שיכול להתבצע מהבית ולא באמצעות נוכחות פיזית בבניין. כמי שרואים תמיד את הצרכים של הלקוחות, תוכלו להיות בטוחים כי אתם משקיעים את כספכם בחוכמה ומקבלים בתמורה מערכת ניהול מתקדמת ואיכותית ובעלת ממשק ידידותי למשתמש, כל זאת מתוך מטרה לאפשר גם לכם לבצע קפיצת מדרגה ולנצל את המערכת הזו לצרכים של בית העסק.

ניהול מקצועי – גם מהבית

ניהול מקצועי הוא בסיס להצלחה של כל בית עסק, בין אם מדובר בעסק גדול או בעסק קטן. המעבר לעבודה מהבית צריך להתבצע תוך שימת דגש על בדיקה וניהול של תהליכים רבים, בייחוד בכל הקשור לניהול לקוחות כמו גם מערכת ניהול חשבונות אשר מבוססת בין היתר גם על היכולת לתעד ולשלוף את המידע. על כן, הטמעה של מערכת CRM מהווה פרצת דרך של ממש בכל הקשור לשליטה שלכם כבעלי עסקים בניהול העסק ובאלמנטים חשובים כמו ניהול לקוח ופיקוח על תהליך גביית החשבונות, כחלק מיצירה של שליטה אבל גם בקרה המתבצעת גם במשרד וגם בבית.

לסיכום

עוברים לעבוד מהבית? ובכן, זה הזמן ליצור קשר עם נציגי השירות של חברת iCount וזאת מתוך מטרה לנצל את המערכת המתקדמת לצרכים שלכם, ובכך להתקדם לדור הבא של עולם הניהול במאה ה-21 המבוסס על שימוש בכלים מתקדמים לניהול אפקטיבי.